czwartek, 11 kwietnia 2013

Nowe życie. Prolog.


"Kiedy zasypiam nachyl się
nade mną
odmuchaj z księżyca
zasłaniaj rękami przed złem…"
~ Ks. Twardowski ~

Prolog.
Szłam ulicą, gdy  nagle usłyszałam dobiegające za mną głosy krzyków. W moją stronę jechał rozpędzony samochód. Za kierownicą siedział mężczyzna, który nie mógł zapanować nad kierownicą. Działo się to tak szybko, że nie zdążyłam zauważyć jaki był to samochód, ani jak wyglądał. Nagle przy mnie jakby się zmaterializował młody mężczyzna w białym stroju. Przytulił mnie od tyłu i nagle staliśmy po drugiej stronie ulicy. Samochód uderzył w latarnie, która pod wpływem uderzenia upadła na ziemię, a samochód pojechał na średniej wysokości murek i tam się zatrzymał. Rozejrzałam się za swoim wybawcą, ale go już nie było. Usłyszałam tylko świst, przypominający głos, który mówił: "Jestem tuż obok, ale w ukryciu, zobaczymy się jeszcze." Pomyślałam, że to głupie, ale wydawało mi się że mógł być to mój anioł stróż. Po części się nie myliłam, ale nie do końca. Tego dnia otrzymałam nowe życie, które postanowiłam wykorzystać tak, aby go nigdy nie żałować. Chciałam, zmienić wszystko, całe moje życie. Znaleźć jego sens i odnaleźć swoje powołanie.
Jednak los, sam mi go podsunął. Dał mi nowe życie, ale także dary, o których się dowiedziałam później. Nowy kierunek i wszystko co się z nim wiązało.

11 komentarzy:

  1. O proszę, coś nowego ^^
    Nonono intrygujące ;>
    Zapowiada się bardzo ciekawie...
    Ten ktoś ubrany na biało i te "Jestem tuż obok, ale w ukryciu(...)" omnomnommm miałam ciarrrry!
    Znalazłam jeden błąd: mianowicie pisze się "stróż" a nie "struż" :D

    No nic, życzę weny i zapraszam na XV już rozdział historii na fantasy-cupcakes.blogspot.com

    Buziaczki ;***
    Twija Cupcake.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znalazłam błąd w komentarzu zamiast Twija pisze się Twoja ;) dzięki zaraz poprawię ;)Ciarrrry?? ;) ciekawie wyjaśnisz mi ;) Dzięki za zaproszonko ;) wpadnę i poczytam jeszcze ;)Wzajemnie weny życzę ;)
      Buziaki :***
      ~ littlegraybutterfly ~

      Usuń
    2. Głupie "i" obok "o" ;p Moja zmora - nie trafianie w klawisze :p

      Usuń
  2. *.*
    Cudo.
    Wow. Ja też od razu pomyślałam o aniele stróżu. Wow do kwadratu.

    Nie mogę się w takim razie doczekać o jakichże darach tu napomknęłaś.
    Ale chwileczkę... To chyba nie znaczy, że z tamtej historii zrezygnowałaś, prawda? >///< Bo to byłby cios prosto w twarz.

    Buziaki :* Życzę dużo Weny, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zrezygnowałam, na jedynym blogu będę umieszczać dwie historie. ;) Pytanko, czy widać różnicę w stylu pisania czy nie? ;)
    Dziękuję i wzajemnie weny życzę. ;)
    Buziaki :*
    ~littlegraybutterfly~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że słownictwo na pewno ci się wzbogaciło. Co do stylu. Och, porównując te prolog, do wcześniejszych rozdziałów to zaczyna się u ciebie tworzyć jakiś specyficzny styl. To czuć.
      Nie potrafię tego dokładnie wyjaśnić ^ ^. Myślę, że pokazujesz to teraz w sposób bardziej tajemniczy - czasami poruszasz delikatnie wyobraźnię.

      Lubię to.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Dzięki, a wypowiedź ;) I miło mi że się podoba. ;)
    Również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh...!!!!
    Wspaniałe *_*
    Tylko znów się przyczepię, bo chyba mam jakąś schizę na tym punkcie : PROSZĘ, ROZPISUJ TROSZKĘ! ^^ Tak strasznie chciałabym się więcej dowiedzieć o jej uczuciach...stanie przed wypadkiem, przemyśleniach i nowym postanowieniu ^^ Lubię się wciągnąć w akcję :)) I ten "Anioł Stróż"... ahhh, jakiś przystojniak aby? :D - no tak, jak zwykle tylko o jednym i tym samym xD

    Już się nie mogę doczekać, co dalej ;33 informuj mnie na moim blogu, chociaż raczej prędko nie pojawi się żadna notka ;//
    Całuuusyyy ;*****
    Alexa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten prolog miał na celu zaciekawienie ;) dlatego jest krótki ;) wiem, ja też lubię. ;)Niedługo pierwszy rozdział się pojawi ;) Wszystko się rozwikła niedługo ;) Poinformuje Cię ;) rozumiem ;)
    Buziaki ;)
    ~littlegraybutterfly~

    OdpowiedzUsuń
  7. : O Świetne! Zaraz zabieram się do czytania dalej. Uwielbiam wszelakie historie o aniołach <33 Zapraszam do mnie, również na historię o aniołach :)

    sisinataliapksiazka.blogspot.com/


    Natt ~ ♥

    OdpowiedzUsuń